Peminat Perpustakaan

Tuesday, April 28, 2009

Koleksi Buku Terbaru di Zahra'

Assalamualaikum dan salam membaca untuk semua pengunjung setia kami. Semoga setiap hari ilmu kita semakin bertambah dan amalan kita semakin banyak dan mantap. Insya-Allah hari ini saya nak kongsikan beberapa gambar buku-buku baru yang bakal menemui pengguna di perpustakaan ini.

Sebenarnya kami telah menetapkan dalam setahun kami akan membuat pembelian buku baru sebanyak 4 kali menggunakan duit tabungan Zahra' sendiri. Kiranya dalam 3 bulan kami akan mempunyai peruntukan sebanyak RM500.00 untuk membeli buku. Alhamdulillah untuk suku pertama tahun ini, inilah di antara buku-buku yang telah kami beli.


Di dalam gambar di atas terdapat juga buku-buku yang disumbangkan oleh organisasi dan individu. Kami memilih buku dari kategori kanak-kanak hinggalah kepada dewasa.


Buku-buku ini baru sahaja kami beli sebentar tadi di Jaafar Rawas KB. Pelbagai buku terkini dan termasuk juga 3 tajuk buku rujukan kegemaran pelajar STAM iaitu buku-buku Balaghah dan Adab Nusus.


Semangat dua orang tu bersembang, hehehe. Kami baru balik dari bandar, badan berpeluh campur letih dan perut pulak sedang lapar. Apa lagi, makanlah dulu...

Jemputlah ke Zahra' ya kalau ingin membaca buku-buku di atas tu.
Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas sokongan anda kepada Dar Nur al-Zahra'. Jemput singgah lagi.