Peminat Perpustakaan

Saturday, October 22, 2011

JAWATAN KOSONG: PEMBANTU AM

ASSALAMUALAIKUM.

Alhamdulillah di pagi Sabtu yang ceria ini, pihak kami ada satu makluman MENARIK untuk sesiapa yang memerlukan sumber pendapatan tetap dengan berkhidmat di perpustakaan kami.

Kerja ini satu ibadah bila dibuat kerana Allah dengan hati yang ikhlas.

Jika anda berumur 30 - 50 tahun, mempunyai kelulusan SPM, rajin, ceria dan dedikasi serta SUKA MEMBERSIH dan MENGEMAS, andalah orang yang kami cari-cari.

Perpustakaan kami di Lorong Merican, Telipot, Kota Bharu. Berdekatan dengan Pasaraya Billion, Sek. Ren Islam Aman, Sek. Men. Sultan Ismail Petra dan Maktab Sultan Ismail. Jika ada tinggal berdekatan atau punya pengangkutan yang mudah untuk ke sini, itu adalah satu kelebihan.

Waktu kerja adalah fleksibel antara jam 9.00 pagi hingga 5.00 petang. Maknanya jika kerja siap awal, boleh balik awal. Hari bekerja pula lain dari orang lain iaitu setiap hari KECUALI, Khamis dan Jumaat dan juga hari-hari cuti umum. 

Suasana tempat kerja insyaAllah amat selesa dan kakitangan lain juga peramah dan mesra. Anda boleh rasa semuanya seperti kenalan lama tanpa ada batas protokol yang keterlaluan. Seronok bekerja di sini dan anda bebas menyusn jadual kerja sendiri asalkan kerja siap dengan kemas.

Gaji yang kami tawarkan amat berpatutan sekali tapi jika anda mampu menawarkan perkhidmatan yang memuaskan dan melebihi permintaan, insyaAllah peningkatan dan insentif boleh dirundingkan. 

Jika anda adalah CALON ini, sila terus hubungi kami di nombor-nombor di bawah.

017 980 1575 - Hj. Mohamad
019 940 3659 - Pn. Nor Haniza
09 747 3829 - Pegawai Pustakawan Bertugas

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas sokongan anda kepada Dar Nur al-Zahra'. Jemput singgah lagi.